tisdag 17 november 2009

Det verkliga livet


Just nu sitter jag här på Kungshuset och undrar vad ska jag göra.Vår föreläsning om Textens mening och makt blev inställd och det var ju inte bra. Efter att har överlevt en stor stress till dagiset, stått i en tåg a la Japan, så full var det. Tjejen brevid mig tog ut sina stickor och började sticka, och jag som hade tänkt ta med någonting också men min första valet var ju Darwins Om arternas ursprung och den tysta avdelningen på tåget.
 Kom till skolan och voilà nada: tror att vår fantastiska föreläsaren har blivit sjuk:((.Har försökt knäcka koden till min password till min mail konto men jag har total minnesförlust så får jag inte veta varför har det blivit inställd.Faktum är att man ska alltid titta på mailet och kurssidan innan man åker hemifrån. Grattis, nu är det 3 timmar till nästa föreläsningen.Har försökt läsa men det sågas utanför och jag behöver absolut silence för läsning av mr.Charles Darwin bok. Ska gå och ta lite friskt luft innan Visuell kompetens, formalism börjar.

Inga kommentarer: